söndag 7 augusti 2011

Sista dagen.

Och så var det sorligt men sant min sista semesterdag idag. Jag är ändå väldigt glad att jag har haft såpass bra veckor av sol, bad, vänner, mys, sushi-times, sovmornar, tv-tittande, spel, kaffe, promenader, kalas, bilåkning, vovve-passning, film, flyttning, fika och så vidare och vidare och vidare. Jag känner mig utvilad men ändå har jag lite små-ångest nu när det är dags för verkligheten att dra igång igen. Samtidigt är det ju faktiskt jobbet som gör att man uppskattar sin lediga tid såpass mycket! Nu ska jag bädda ner mig i sängen, N och jag ska kolla på en film och sedan nanis. Imorgon kommer bli en lång dag. Eftersom jag inte skrev igår vill jag gratta min älskade farmor på sin 70-års dag som var igår! Förlåt att jag inte kommit förbi och hälsat på det senaste, jag kan bara bli bättre! Älskar dig och tänker på dig varje dag! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar