fredag 25 februari 2011

Att göra.

När jag väl satt mig vid datorn har det mest varit för att sätta på en film eller kolla vad som hänt ute i världen. Har inte orkat uppdatera om mig själv här. Det har ändå inte varit så mycket att skriva om. Men nu ska det bli ändring. Igår satt jag på jobbet och fick bara en kick av insperation! 
Så mycket jag vill göra! 
  • Spara pengar till en systemkamera så jag kan ta tag i mitt fotande! 
  • Göra söndagar till min alldeles egna fotodag. 
  • Redigera minst en bild om dagen för att få upp lite photoshop-känsla igen! 
  • Rita, rita och riteli-rita lite till.  
Ni ser ju, och jag kan mala på i en evighet. Har ett halvt nerklottrat papper i väskan som fylldes med saker jag vill göra och bli bättre på. Saker jag vill köpa och spara pengar till. Ja, holy crap. Det är mycke man vill här i livet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar