måndag 12 september 2011

Dagens ilandsproblem.

För att de se det hela från den positiva sidan är det skönt att ibland inte bli nådd. Det är ganska skönt att känna sig oåtkomlig ibland. Men det är nog det enda. Och var uppmärksam på mitt "ibland". Såpass enkla saker som ens tiduppfattning försvinner.På mornarna har jag fått gå upp samtidigt som Nicklas eftersom jag själv saknat väckarklocka. I fredags när jag var hemma hade jag behövt ringa och jag kände mig rent ut sagt handikappad att jag om jag hade behövt faktiskt inte kunnat få tag på någon. Man har sorgligt nog blivit mer beroende av mobilen än vad man kanske egentligen trott. Förhoppningsvis kommer jag få tillbaka min telefon i veckan. Och efter en hel vecka utan den där mojängen känns det ganska behövligt. Faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar