söndag 11 september 2011

Byrå.

Det är visst inte bara kläder som tyckts vara i mina tankar på att inhandla. Lådorna här hemma kan knappt ta in mer utan att de ramlar ihop och mitt tålamod börjar tryta. Jag funderar på byta ut vår gamla byrå mot den hära mysiga prylen. Jag tycker den är fin. Vår lägenhet är fortfarande i det stadiet att det är "lite av det, lite av det där, och lite av det tredje". Och det är så det brukar vara de första åren, det är jag fullt medveten om. Men nu efter två år efter att man flugit ur boet känner jag för lite förändring. Och då går mina tankar till den här. Självklart hoppar jag inte in i bilen och iväg imorgon och köper nya möbler. Det är det som kommer allt eftersom fortfarande. Men när det väl blir av är detta nog bland det första som i allafall ska få sitt hem på lilla Trandared. Hihi,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar