söndag 19 februari 2012

E6:an och sedan 40!

Söndag, redan. Helgen har bara rusar iväg. Imorses fick jag gå upp tidigare än vanliga söndagar. Bryta min rutin med att sova ut till efter tolv och vara vaken redan vid åtta. Åkte hem till mina föräldrar som jag lovat köra till flygplatsen. Istället för snödrivor och slask åker de till Spanien en vecka. Jag hade ställt in mig på att det var vanliga rutten till Landvetter och tillbaka, men blev lite smått överraskad när de berättade att det var Säve flygplats. Inte att jag tycker det är jobbigt att köra, men att köra själv och hitta i Göteborg är inte min grej kanske. Trodde jag! Jag lämnade av mamma och pappa och önskade en trevlig semester, och ca 20 minuter senare var jag på säker mark när jag rullade på 40:an mot Borås! Kändes jäkligt gött må jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar