lördag 7 januari 2012

Gina.

Idag trotsade jag min förkylning och åkte ner en svängom till stan med Marina. Fick inhandlat lite smått och gott, men mest nöjd var jag med mina nya löparskor. Innan jul har jag tränat 2-3 gånger i veckan. Och det har varit underbart skönt att få det gjort innan arbetsdagen drar igång. Sen kom julen, ledigheten och nyår. Och passande även förkylningen. Så nu ville jag ta en ny start. Peppa mig själv att få igång det igen. Ett par nya skor och även lite nya gymkläder. Något som är roligt är att sportkläderna faktiskt blev inköpta på Gina tricot! De har kommit ut med en sportkollektion och efter att vi var i butiken idag och inte hittade kläderna där beställde jag lite när jag kom hem från nätet. Ser fram emot min nya kick-star! Woop woop!
Lite från Gina tricots nya sportkollektion!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar