måndag 10 januari 2011

blö

Nu blir kanske mamma och pappa besvikna på mig, men gick hem från jobbet idag. Somnade vid halv sex i morses och klockan började ringa vid kvart över sju. Sen har min mage helt gått emot mig. Jag fick ihop tillräckligt med sälj så att jag om jag gick hem nu var det så att provisionen gjorde som om jag satt kvar till kvart över åtta utan sälj. Plus/minus noll alltså. Så, så fick det bli. Imorgon ska jag ringa vårdcentralen. Om sömntabletter. Mina mörka ringar runt ögonen blir ju bara värre och värre. Herregud, pepp jag låter va? Haha.
Nej, men så att. Annars? Jo, jobbar och söker jobb är det jag fyller ut min tid med nu mera. Söker, söker, söker. Har du någe tips så hör superduper gärna av dig på momangen! 
Nu ska jag göra min lunchlåda till imorgon sedan kolla på "En ängels tålamod" resten av kvällen. Låter väl en aningen mer positivt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar